luni, 11 ianuarie 2010

Cordon Bleu din piept de pui

Ingredientele pe care le-am folosit:
Snitelul de pui batut:
In tigaie:
Gata de mancat:


Sambata a trebui sa pregatesc ceva gustos si impresionant... un musafir important.
Si m-am gandit ca ar da foarte bine sa fac Cordon Bleu si Degetele din piept de pui.
Va reamintesc ca eu sunt noua in acest domeniu, ma cam pierd prin bucatarie, dar trebuie sa fac tot posibilul sa invat sa gatesc. Asa ca am cautat prin mai multe site-uri sa gasesc reteta potrivita.
Iata cum am facut eu.
Ingrediente (pentru 2 persoane):
- 1 piept de pui mare
- 4 felii sunca Praga
- 2 oua
- 2 felii groase cascaval Dalia
- 1/2 punga fulgi de porumb Fortza
- faina
- sare, piper, delikat
Pieptul de pui l-am taiat in jumatate si apoi din nou fiecare bucata in jumatate, astfel am obtinut 4 bucati. Fiecare bucata se bate cu batatorul de snitele, se condimenteaza cu sare, piper si vegeta. Se pune in mijlocul ei o bucata de sunca, apoi o jumatate din felia de cascaval si se impartura in doua. Ca sa nu se imprastie e bine sa o prindem cu o scobitoare. Foarte important este ca sa bateti foarte bine carnea, ca sa nu fie prea groasa la mijloc, deoarece nu se va coace in mijloc.
In timp ce pregatim cele 4 "pachetele" , intr-o tigaie se pune ulei la incins (trebuie sa fie mult, pentru a scalda in el pachetelele). Intr-un bol amestecam ouale cu putina sare si piper, dupa gust. Fiecare pachetel il trecem prin faina, apoi prin ou si in final prin fulgii de porumb pe care i-am zdrobit cu sucitoarea in prealabil.
Cand uleiul este bine incins, adaugam pachetelele si le tinem pana se rumenesc bine.
Se poate servi cu garnitura de cartofi, cu sos de ciuperci sau cu ce doriti voi.
Important e sa aibe efectul dorit... la mine a avut.
Pofta buna!

0 comentarii:


Blogspot Template by Isnaini Dot Com. Powered by Blogger and Supported by Lincah.Com - Bugatti Cars